Amaç
RISE bünyesindeki Danışmanlık Merkezi, öğrencilere akademik ve akademik olmayan zorluklar için açık ve erişilebilir bir destek ağı sunar. Öğrencileri kendilerine atanan danışmanlarla tanıştırarak ve önemli üniversite destek hizmetlerine doğrudan erişim sağlayarak öğrencilerin kendilerini sürecin bir parçası olarak görmelerini ve ihtiyaç duyduklarında rehberliğe kolayca ulaşabilmelerini sağlar.
Akademik Danışmanlar
Akademik yılın başında, her öğrenciye hazırlık programı boyunca karşılaşabilecekleri akademik soruları, endişeleri veya rehberlik için ana irtibat noktası olacak özel bir danışman atanır.
Danışmanlar öğrencilere şu konularda yardımcı olabilir:
- Ders beklentilerini ve ölçme-değerlendirmeyi anlamak,
- CATS gibi öğrenim platformlarını kullanmak,
- Çalışma planlarını ve devam sorunlarını yönetmek,
- Sınıfta karşılaşılan zorlukları ele almak.
Danışmanların ofis saatleri dönem başında duyurulur ve öğrenciler bu saatlerde bire bir destek almak için danışmanlarla iletişime geçmeleri konusunda teşvik edilir.
Destek Birimleri
Danışmanlarının yanı sıra, öğrenciler belirli ihtiyaçları için aşağıdaki kurumsal destek birimleriyle iletişime geçebilirler:
Yabancı Diller Yüksek Okulu
|
Hazırlık programı veya sınavlarla ilgili akademik sorular için. |
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
|
Kayıt, ders seçimi, transkript veya öğrenci sertifikaları ile ilgili yardım için. |
Bilgi Sistemleri ve Teknolojileri Daire Başkanlığı
|
CATS, Orion, PUMA veya üniversite e-posta hesapları gibi platformlarla ilgili teknik sorunlar için. |
Mali İşler Daire Başkanlığı
|
Öğrenim ücretleri, ödeme planları veya diğer mali konularla ilgili destek için. |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Merkezi
Öğrenciler psikolojik destek için üniversitenin rehberlik merkezindeki profesyonel danışmanlarla görüşmek için başvurabilirler.